čtvrtek 1. listopadu 2012

Voňavou,voňavou..tu já mám nejradši!!!:-)


 A je to tady...rozhodla jsem se vám ukázat mojí denní ranní rutinu, která se skládá z pořádnýho vyčištění zubů a následně doladění ústní vodou,a protože jsem na zuby tak trochu úchyl,pokačuju zubní nití a opět ústní voda..:-)pak hupsnu do sprchy,v současný době si užívám vůni manga z řady I Love...nádherná vůně,miluju vsechno co se týče manga-mango samotný,džus,zmrzku,a všechno co mangem voní:-). Po sprše ošetřim pleť kompletně péčí od Ryoru,nemůžu si tuhle značku vynachválit,konrétně řadu s mořskými řasy:-) a poté namažu celé tělo úžasným zeleným Garnierem,je vážně úžasný!!!:-). No a úplně na konec namažu ruce, střídám malinovou mňamku od Baley:-) a od pondělka střídám s novým krémem od essence...pravda,na tu vuni si musim trochu zvyknout,přece jen není to typická "voňavka", ale asi pujde jen o zvyk...každopádně plánuji zkusit další vůně, já osobně jsem jako první zkusila Karamel a horkou čokoládu...mňam!:-)Akorát mi teda v týhle limitce chybí něco co by vonělo po vanilce...škoda:-(



Tuhle ústní vodu miluju, konečně udělali něco pro lidi s nízkým prahem odolnosti vůči pálivejm věcem,a zároveń mám po týhle ústní vodě milionovej pocit v puse,paráda!:-)




Mango..co víc dodat...tenhle gel v sobě obsahuje i jemnej peeling,takže dva v jednom. Mám ho už od léta,ale v létě jsem ho moc nepoužívala právě kvuli tomu peelingu,aby mi nesmyl moje poctivě vydřený opálení (tzn, lehce načervenalá,nejsem typ na opalování:-/). Popravdě, kdyby tak krásně nevoněl,tak nadšená bych z něj asi nebyla...



Ryor..tady mám celej komplet,jinak ráno používám jenom tonikum a matující krém..celá tahle řada je super, hydratace, vůně, konzistence..proto se k ní pořád vracim:-) A cenová dostupnost je poslední třešinka na dortu:-)



opět..je to voňavý, krásně se to rozmazává,krásně to hydratuje,krásně se to vstřebává..co víc?:-)



Balea....moje vášeň.-) jestli něco Balea umí,tak jednoznačně limitky,já je prostě miluju...a tahle malinová se jim teda povedla...ta malinová pěna na tělo je super,už mám ale jen zbytek,tak si ho schovávám,protože u nás v Dm-ku už jsem ji neviděla..co u vás?



novinka...na vůni si pořád tak trochu zvykám,ale snad se sžijem:-)Jak jsem psala nahoře,těšila jsem se na něco s vanilkou,ale bohužel jsem se nedočkala...:-(


a tady je celá moje ranní rota v pozoru:-)


A po všech procedurách si dám tuhle dobrotu...mňam!!!:-)




a tyhle krasavice na mě čekaj až spotřebuju svoji současnou zásobu...:-)




 A co vy, mátě nějaké ranní rituály a jaké jsou vaše oblíbené značky?:-)

Pa, Láskorádka:-*



5 komentářů:

  1. vid?já jsem prostě na tyhle voňavý a barevný udělátka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Balea, to mám taky ráda :-) voňavoučká :-) teď mám malinové tekuté mýdlo, limitovanou edici, a je to bomba :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jojo,ta malina je vazne povedena:-) Jinak Baleu taky miluju,nemuzu jit do drogerky aniz bych aspon jeden kousek neukoristila:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé ta balení Dermacolu s pistácií a pomeranči vypadají krásně. Budu se na ně muset taky mrknout :-)

    OdpovědětVymazat