sobota 3. listopadu 2012

Essence zimní limitka

Tak jsem si dokoupila zbytek vůní, ke karamelu jsem si pořídila i pernikovýho a jablko-skořicovyho bráchu,a musim rict ze oba tyhle krasavci šoupli karamel s čokoládou až na 3. místo. Na prvnim ze zatím drží jablkovo-skořicový punč, ale perníček mi taky nevoni špatně...ona jsou každopádně lepší než ten karamel s čokoládou.-/ A možná se ale jen snažim zachytit nějakýho záchrannýho lana,protože abych řekla pravdu, žádná z těhle vůní mě neuchvátila natolik,abych si koupila 10 balení do zásoby, ale jsou příjemný, hezky se roztíraj a nezanechávaj mastnej film, tak si na tu vůni holt musim zvyknout:-) Opět se budu opakovat, ale chybí mi nějaká ta vůně s vanilkou..ach,ta vanilka:-*
Jsem v práci, takže u sebe nemám foťák a tudíž sem nemůžu hodit žádný fotky, ale popravdě, asi ani nejsou potřeba..kdo by neznal zimní essence limitku krémů na ruce:-)

Pa, Láskorádka:-*

5 komentářů:

  1. Je fajn začít s blogem. Možná by mě tady i bavilo si číst tvé postřehy, ale nedokážu se přenést přes chyby v textu, ve vyjadřování... "roztíraj", "nezanechávaj", "nějakýho záchrannýho" a název blogu "miluju".. Já prostě nedokáži překousnout psaný slang. Neber to jako urážku, ale jako radu. Piš spisovně.

    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si toho vedoma, ale pisu tak jak mi pusa narostla:-) Nejak mi nejde psat spisovne kdyz to proste nejsem ja...spisovne nemluvim, spisovne tudiz,kdyz se nejedna o formalni dopis ci nejakou praci do skoly ci prace,nepisu:-) A tady to beru jako takovy odpocinkovy misto, kde si nechci davat pozor na pusu:-)Mrzi me ze Te to tak irituje,ale neda se nic delat...aneb Nobody´s perfect:-)

      Vymazat
    2. Já ti rozumím, ale odrazuje to čtenáře. Já mluvím taky hovorově, u nás je to taková německo-polsko-slovenská hatlanina :) Ale když už psaný text, tak prostě spisovný.. Ale 100 lidí, 100 chutí, 100 lidí, 100 názorů. Ať se ti tedy na blogu daří.

      El.

      Vymazat
  2. Zimní krémy od Essence jsou na zimě to nejlepší :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak! Proto jsem si dneska koupila dalsi baleni do zasoby:-)

      Vymazat