čtvrtek 1. listopadu 2012

Dobrou noc...

Tak, mám za sebou svůj první den ve světě blogu coby aktivní uživatel:-) Pasivní uživatel už jsem dlouho, a je to uplně něco jinýho, sledovat když někdo můj blog navštíví, popřípadě nechá dokonce komentář, za které moc děkuju:-) Holky jste moc milý a děkuju za podporu:-) Já už mám za sebou svůj večerní rituál, tělo příjemně unavený po squashi a uvolněný následnou sprchou tak to vidim že si pustim nějakej film nebo nějakej seriál (asi Zoufalý manželky:-) a půjdu pomalu spát...Akorát mě honí mlsná, tak přemejšlim že něco schroupu:-) Já vim že bych takhle večer neměla,no..ale tak, to jsem prostě já:-)



Tak nakonec vyhrál tenhle jogurt...:-) sice tam na mě mrka z mrazáku ještě zmrzka,ale pokusim se odolat:-/


Pa, Láskorádka:-*




2 komentáře:

  1. Láskorádko, ty válíš! Jsem tu dneska prvně, ale už se mi tu zalíbila spousta věcí. Třeba "Senza Lady" i tvůj seriálový vkus a koneckonců i to večerní mlsání je mi hodně blízké! ;-)
    Měj se krásně.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vivi, moc dekuju, od nekoho s tak paradnim blogem jako jsi Ty pochvala potesi:-)

    OdpovědětVymazat