čtvrtek 1. listopadu 2012

Poprvé...aneb poprvé prvního:-)

Tak jsem se konečně odhodlala..píšu svůj vlastní blog:-) S touhle myšlenkou jsem koketovala už dlooouho, ale až dneska jsme se rozhodla s tim něco udělat, tak je to tady...na začátek vám o sobě něco řeknu-napíšu:-)
Je mi 23let, studuji vysokou školu v Praze, kde jsem se narodila a bydlim tady, ale mym snem je odstěhovat se někam pryč z Prahy,osobně nejsem její velkej fanda, nejaká vesnička kousek za městem je pro mě sen:-)

Pár mých NEJ...
Moje absolutně NEJmilější blogerka je Péťa z petralovelyhair.blogspot.cz!!!Její videa jsou jedny z nej a byla mi velkou inspiraci, takže takhle na dálku děkuju:-)
Moje NEJmilejší zvířátko je gorila, i když tu mít doma asi nikdy nebudu...a z těch reálnějších je to pejsek a zakrslej králík:-)
Můj NEJoblíbenější český zpěvák je Tomáš Klus, 15.11. se chystáme s kamarádkou na jeho koncert do Lucerny,tak se strašně těšim:-)
Můj NEJoblíbenější parfém je Kenzo by Flower, to je moje stálice, sice k ni občas střídám různý bráchy,ale tohle je prostě držák už pár let:-)
Moje NEJoblíbenější jídlo je svíčková...já vim,česká klasika,ale já jí prostě MILUJU:-)

...miluju toho strašně moc a mohla bych pokračovat do nekonečna..tak třeba příště....


pa, Láskorádka:-*

6 komentářů:

  1. Ahoj, dneska sem koukala na Peti blog a na její komentáře a viděla že začínáš blogovat.. tak sem si tě hned přidala, protože mám ráda nové neokoukané blogerky... taky už dlouho přemýšlím, že si blog založím, ale zetím sem se k tomu neodhodlala... takže přeju hodně štěstí a do budoucna spoustu článků =)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, děkuju:-) Já se taky dlouho odhodlávala..ráda šmějdim po cizích blozích,až mě to dovedlo k nápadu se taky občas vypsat a sdílět svoje "moudra":-) Určitě to zkus taky, taky ráda mrknu na nějakej novej blog:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce v blogování další HP fanynce :) (já jsem taky tak trochu maniak, jak si můžeš u mě všimnout :D )

    OdpovědětVymazat
  4. Dekuju:-) HP maniaku neni nikdy dost!:-) Mas krasny potkanky!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je hezké 1. založit blog :). Já zakládala pátek 13. :D. Přeju hodně štěstí :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju:-) ono to ani nebylo extra plánovaný,ale tak to nějak hezky vyšlo:-)

    OdpovědětVymazat