čtvrtek 1. listopadu 2012

Senza Lady:-)

Co říkáte na tohle spojení?:-) Já jsem teda fanda obou krabiček, první měsíc mě nadchl víc senzabox, v druhym měsíci víc ladybox, tak jsem zvědavá jak dopadně rozhodující kolo v prosinci:-)Každopádně celkově jsem spokojena,dopřeju si 2x do měsíce takový malý soukromý vánoce a jsem spokojená..a než to všechno ozkoušim, je tady další měsíc a nová várka věcí:-) Jsem strašně ráda že tenhle koncept dorazil i k nám... Setkala jsem se i s názorem, že tohle nemá s krabičkama krásy nic společnýho,je tam toho málo nebo je to malý...no já nevim,já jsem spokojená,s boxikama z ciziny to nesrovnávám a nehledám na tom zbytečná chyby a dopřávám si ten pocit mít vlastní truhličku krásy:-) Slyšela jsem o nový krabičce, BirdBox,jestli to píšu správně,nevíte o tom holky některá něco víc?:-)
 

Pa, Láskorádka:-*

3 komentáře:

  1. Já slyšela jen o Birchbox a ten mají v cizině.
    Koukni na youtube :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja právě slyšela že lady i senza budou mít nějakou další konkurenci,tak jsem zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat
  3. BirdBox jeste nebezi, ale tak uvidime co se z nej vyklube.. Treba se podiva co bychom rady a vyplni diru na trhu s luxusni kosmetikou v testerech :-)

    OdpovědětVymazat